<p style="margin-left:0cm; margin-right:0cm; text-align:justify"><strong>Live Chat:&nbsp;</strong><a href="https://chat.quickcep.com/native.html?platform=others&amp;accessId=07cced55-9433-4192-b477-5e9f3e355e32">Start a live chat&nbsp;</a>&nbsp;(24/7)<br /> <strong>E-mail:</strong> <a href="http://service@firmoo.co.nl">service@firmoo.co.nl</a> (Reactie binnen 24 uur op weekdagen en 48 uur in het weekend)</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Voordat u ons een e-mail stuurt</strong></p> <ul> <li>Als u zich al heeft geregistreerd en besteld, neem dan contact met ons op via uw <strong>geregistreerde e-mailadres</strong>. Vergeet niet uw <strong>bestelnummer</strong> te vermelden, vooral als u meerdere keren bij ons heeft besteld.</li> <li>Als u vragen heeft over het lezen en invullen van uw online voorschriftformulier, voeg dan een <strong>kopie van uw originele voorschrift</strong> toe. U kunt gewoon een foto of gescand document gebruiken.</li> </ul> <p><strong>Controleer uw spamfolder als u binnen 48 uur geen bericht van ons ontvangt. Verplaats onze e-mail naar uw inbox om ervoor te zorgen dat u belangrijke systeem-e-mails van ons blijft ontvangen.</strong></p> <p>Let op: Stuur uw verzoek voor retourneren en bestellingswijzigingen via uw accountcentrum of per e-mail, zodat we de verwerking kunnen versnellen zonder vertragingen door een gemiste oproep. Neem altijd eerst contact met ons op voordat u uw bestelling retourneert.</p> <p>&nbsp;</p>

👑Fijne Koningsdag | 30% korting op een complete bril | Code: Koningsdag

×
TERUG
Verzending en tracking
Bestelling
Retourneren
Lenzen
Account
Brilrecpt
Monturen
Betaling
Acties
Zonnebrillen
Algemene voorwaarden

Hoe volg ik mijn bestelling?

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling is geleverd?

Naar welke landen/regio's leveren jullie? Welke koeriersdienst gebruiken jullie? Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt? Hoeveel bedragen

Hoe lang duurt het om mijn bril te verwerken? Hoe gaan jullie om met verwerkingvertragingen?

Hoe controleer ik de status van mijn bestelling?

Wat kan ik doen als ik invoerrechten of douanerechten moet betalen?

Hoe gaan jullie om met vertragingen bij de verzending?

Ik heb zojuist meerdere bestellingen geplaatst. Kan ik de zendingen combineren?

30 dagen retourneren
Als uw bril niet naar wens is, kunt u hem binnen 30 dagen na ontvangst omruilen of retourneren.
2 jaar garantie
Het dekken van eventuele materiaal- en fabricagefouten.
24/7 live chat
Wij zijn altijd online voor u.